استفاده از انرژی خورشیدی و بادی برای ایرانیان صرفه ندارد. زیرا هزینه راهاندازی چنین سیستمهایی بسیار بالاست. باید کنتور منازل عوض شود و یکسری زیرساختهای لازم برای استفاده از این انرژی ایجاد شود. در نقطه مقابل برقی که نیروگاههای حرارتی تو...